21 December

Gooood morgon, goood morgon!

Hoppas att allt är bra med er,
själva så är det ganska bra bortsett från att jag har fått feber.
Men annars så är det bara bra, julafton börjar närma sig ju! ;)
Har precis klätt på oss och gjort oss i ordning för skolan/dagis,
så om en stund så ska ytterkläderna på och sen beger vi oss hemifrån.
I med det är sista dagen för denna terminen så känns det bättre att gå iväg till skolan
och sen så går vi bara tre timmar idag så det är ingen fara..
Sen blir det hem och börja tvätta & städa, ikväll så kommer eventuellt min älskade bror hit! :)
Får även se om vi ska åka iväg och köpa dem sista julklapparna idag eller om vi tar det imorgon när alla tre har kommit hem, som sagt så är Kevin klar så det är bara mor & far och systersonen kvar.

Till mina föräldrar så har vi nog bestämt oss vad det blir,
men till svärmor & svärfar är det lite svårare.
Men det tar vi inte förrän vi kommer hem eftersom vi inte ska fira med dem förrän helgen efter nyårsafton,
i med dem jobbar osv..
Prov igår som sagt i Etik och jag hoppas verkligen på att jag klarade det,
har ju klarat allt annat förrutom just detta provet inom Teorin,
men klarar jag det inte som sagt så klarar jag inte hela kursen och det är väldigt surt om man säger så!!
Nej ska snart klä på oss och bege oss mot dagis så vi hörs under dagen,
ha en fortsatt trevlig dag så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0