13 December

God morgon, tänkte att jag uppdaterar lite nu innan vi ska ge oss iväg till skolan & dagis.
Hoppas att allt är bra med er?
Här är det i alla fall bra, ska som sagt snart bege oss till dagis sen ska jag ta bussen till skolan.
Idag så är det redovisning inom Etik som gäller, jag och Denise ska redovisa om spermiedonatation
hoppas bara på att jag hinner vara med eftersom jag måste gå kvart i tre.
Sen i em så ska jag & D vara på dagis och se vår älskade prins gå lucia tillsammans med sin avdelning och bamse då, så det ska verkligen bli roligt och se.
Så videokameran är med i högsta hugg! :)
Ska även försöka ta lite bilder så även ni kan få se honom vara pepparkaksgubbe,
han fick ju som sagt välja själv så tomte ville han inte vara. hihi

Sen ikväll blir det en massa plugg för min del,
har prov inom Sjukvård på Torsdag. Är ganska nervös, så jag hoppas att jag klarar det.
Imorgon så ska vi ha HLR utbildning (vuxen) sen så är jag helt utbildad inom HLR så hoppas nu på att även det kommer gå bra..
Nej nu ska vi klä på oss och bege oss mot dagis, så vi får höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0