7 Januari 2014

Befinner mig på jobb för min andra natt av fyra nätter..
Precis bäddat och ska alldeles strax sova!
En tuff dag med en oroande tur till barnakuten + akuttandvården med Emilia som hade slagit i sin mun rakt in i ryggstödet på vår soffa, en framtand mindre som har åkt rakt in i tandköttet 4 mm.

Så ja jag vet inte vad jag ska säga :(
Att se sitt barn blöda så mycket så dem knappt kan svälja undan allt blod och höra dem skrika av ren panik får en annan att börja gråta av oro!
Samtidigt som man ändå ska behålla lugnet och lugna sitt andra barn som blev lika rädd... :(

Återstår och se vad som händer med tanden, tandläkaren tror att har hon tur så kan den komma ut igen annars så får dem ev. dra ut den på henne.
Den "riktiga" tanden som kommer när hon är runt 5-7 år kan eventuellt vara skadad!
"Anmält" eller var jag ska säga till hennes försäkring så det står antecknat ifall det skulle bara någonting i framtiden.

Ja jag vet inte vad jag ska säga..
Kevin hade turen som fick vara hemma hos våra vänner Micke & Marie under tiden vi var iväg, är så tacksam över att man kan få hjälp av sina fina vänner när det behövs❤️️
Stackarn var fruktansvärt orolig för sin lillasyster! :(

Imorgon bitti blir det att lägga sig och sova i någon timme sen ska vi hitta på något tillsammans med barnen innan jag ska iväg och jobba igen, för sen på Onsdah börjar dem dagis igen efter en lååång ledighet.
För övrigt så mår vi annars bra bortsett från det som hände med Emilia, hur mår ni? Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0