10 September

God morgon,
 
Eller jag kan inte påstå att denna morgon är god..
Först och främst så regnar det sen bråkar barnen non stop eller så gnäller någon av dem,
förstår verkligen inte varför dem aldrig kan sova lite längre för?
För min del spelar det absolut ingen roll när jag måste gå upp, men jag fixar inte att dem ska börja bråka det första dem gör och slåss! *SUUUCK*
Just nu känner jag bara för att packa min väska och sticka iväg en vecka för att vila upp mig,
har blivit så himla trött nu den senaste tiden och jag vet inte alls vad det är.
 
Igår när jag och Emilia hade hämtat Kevin på dagis så gick vi upp till den nya lekplatsen,
jag hade köpt bulle och festis så vi satt och mös först innan dem sprang iväg och lekte.
Känns skönt att man inte "behöver" springa efter dem hela tiden för att hålla koll för där är det fritt eller hur jag ska förklara, men hur som helst den är kanon den nya lekplatsen! :)
Tillbringade två timmar där uppe innan vi begav oss hem, satte oss i sandlådan utanför där vi bor sen kom D hem.
Båda barnen deckade tidigt vill jag lova. haha
 
Idag ska båda barnen till dagis och jag ska ner till Ikea en sväng, förhoppningsvis så hittar jag vårt stora paraply annars får det bli gummistövlar och regnjacka.
Behöver en ram till en sak som ska tillhöra doppresenten! :)
Kan lika bra gå inom Coop också på hemvägen och köpa celloflan (eller hur det stavas)
Sen är det ett plus i kanten om jag hinner städa här hemma innan barnen ska hämtas igen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppas på att barnen håller sig lugna en tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0