❤️️ 9 Oktober

God morgon,

Barnen är lämnade på dagis och jag sitter nu på bussen och är på väg till jobbet, börjar egentligen 8.00 men dem ändra det till 10.00 men får ändå betalt från kl 8.
Uppdateringen igår var riktigt dålig men det har varit mycket snurrigt i mitt huvud och med jobbet har det varit mycket också.
Pga sekretessen så får jag som sagt inte skriva något.

Igår släppte allting för mig jag grät till och från hela dagen igår.
Gick hem till Linda för att ta en fika men när hon frågade hur jag mådde så kom allting, har en sån separationsångest från barnen.
Men det är som alla säger att det är inte så konstigt med tanke på jag har mer eller mindre gått hemma i fyra år!
Jag har alltid funnits där om dem har behövt mig m.m.
Men jag kommer komma in i vårt "nya" liv om man säger så..

Allting är nytt för oss alla, både för mig, barnen och D.
Men jag och barnen har tagit förändringen ganska hårt.
Som Kevin bryr sig inte om jag jobbar på dagarna men på kvällarna och helgerna tycker han att det är riktigt jobbigt, men jag förklara för honom igår kväll att mamma jobbar så vi kan köpa fina saker och sen när mamma är ledig då får vi passa på att njuta av den tiden var har tillsammans..
Det sjukaste är att jag har bara jobbat allt som allt i ca; "två veckor" men man märker ändå att det är tufft!
Men allt kommer bli bra när man väl kommer in i det :)

Jobbar till 16 idag så vi får se hur trötta barnen är sen när dem har blivit hämtade för annars kommer vi bara ta det lugnt. 
Hur mår ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0