❤️ 2 Oktober

Tjenixen,

Hoppas att ni mår bra?
Vi mår bara bra dock är jag lite smått sleden efter storstädningen av lägenheten, fick mig ett ryck i förmiddags när jag hade lämnat barnen och städade hela lägenheten från topp till tå!
Känns riktigt göttatt jag har fått det gjort då jag ska på möte som sagt imorgon på kontoret men innan dess så ska jag och Gabriella ta en fika :)
På Fredag är jag ledig så ska passa på att vila medans Emilia gör det också för sen drar det igång med jobb hela helgen, jobbar kväll både Lördag och Söndag.

Men imorgon får jag reda på mer pm vilka dagar jag kommer jobba och framför allt vilka tider.
Så min kväll imorgon kommer spendreras med att skriva tider inför dagis så då kan jag lämna in det på Fredag morgon :)
Annars så har vi varit ute en timme idag efter dagis sen åt vi lite mellis när vi kom in, månadens mat kom idag så har fixat med det.
Ska bara dela upp allting.
Båda barnen sover så nu håller jag också kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0