❤️️ 16 Oktober 2013

God kväll,

Precis kommit hem från Linda.
Tanken var att jag skulle komma i sängs tidigt men tröttheten försvann bara poff!
Var hemma hos henne i några timmar, pratat och skrattat sånt som vi alltid gör så fort vi ses.
Idag har jag som sagt varit ledig och har inte gjort någonting, imorgon är jag också ledig så ska försöka ta itu med hemmet men även försöka sova ett par timmar då barnen är på dagis en stund imorgon.

Sen jobbar jag dag Fredag till Måndag avslutar med ett kvällspass på Tisdag.
Ja det är inte lönt att rabbla upp hur jag jobbar för det blir bara snurrigt ;)
Idag efter vi hade hämtat Kevin på dagis så var vi ute i sandlådan och gunga i en timme.


 Sen har vi bara myst tills båda barnen somnade. :)
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis sen blir det bums i säng
Natti Natti 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0