❤️️ 1 November 2013

Det var ett tag sedan sen ni fick något livstecken här inne och vi lever!
Jag jobbar för fullt men var ledig igår och då blev det först möte på dagis, sen åkte jag till kontoret och när jag var klar där så blev det lite shopping.
Kevin ville ha en Batman dräkt och det fick han sen Emilia fick en klänning och ett par nya strumpbyxor.

Vid 12.20 skulle jag till tandläkaren för att fixa en tand där en lagning hade släppts, tog knappt 15 minuter och sen var jag på väg hem igen.
Barnen skulle vara på dagis till 15 så jag hann hem en stund innan dem skulle hämtas.
Jag somnade samtidigt som jag natta Emilia vid 18 tiden och vaknade inte förrän 6.15 imorse så jag kan ju säga att jag är verkligen utvilad! :)

Ska jobba ikväll och barnen är hemma fram tills 13.30 sen jobbar jag kväll idag, imorgon & på Söndag.
Sen två dag pass på Måndag & Tisdag.
Nästa helg igen så är jag ledig och på Lördagen ska vi fira D som fyller år den 11/11 :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Disney Junior med Emilia innan jag ska städa lite smått. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0