Mar. 15, 2013

Idag har det varit en sån dag där jag verkligen har velat dra täcket över huvudet och bara få sova!
Men vilket jag faktiskt ska ta och göra alldeles strax, alla andra i familjen sover och då är det lika bra att jag också gör det. Varit uppe sen fyra imorse!

Imorgon ska hela familjen gå upp i skogen som ligger framför där vi bor, hoppas dock att jag kan komma fram med vagnen. Haha
D skulle ha jobbat men det blev ändrade planer idag, så familjemys för hela slanten hela helgen! ❤
Så ska koka lite kaffe & sånt så vi kan vara ute någon timme, hoppas på fint väder. Ska dock inte glömma ta med en filt så man kan sitta någonstans.

Finns faktiskt inte så mycket och skriva nu när barnen har varit sjuka, dock är det fortfarande snorigt från Emilias sida och slemmigt i halsen från Kevins.
Undrar hur det kommer gå imorgon så vi ska vara ute i med det är fortfarande kallt, han lider något fruktansvärt när han har hosta. Vet inte hur många gånger han har haft hostattacker idag så han har kräkts! :(
Men äntligen förstår han att han måste ta sin bricanyl, peppar peppar har han inte hostat något sen han skulle sova så den har ju hjälp. Återstår och se hur natten blir. Hoppas även på att Emilia sover lugnt hela natten och inte väcker Kevin :/
Jaaa det återstår och se som sagt,
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0