Mar. 13, 2013

God morgon!

Sjukdomarna håller sig i men den minsta i familjen har ingen feber och inte haft det sen i Söndags *peppar, peppar* Kevin har fått sin jäkla hosta som han alltid får när han är sjuk och Emilia har blivit bomb förkyld och hosta ovanpå allt!
När ska detta ta slut?

Snö har vi även fått.. Jag som trodde att våren var på väg men icke!
Håller Kevin hemma resten av veckan så han hinner vila upp sig ordentligt och förhoppningsvis blir frisk tills på Måndag så han kan gå tillbaka till dagis då.

Igår kväll fick jag för mig att flytta in Emilia till vårt sovrum för och se om hon sov bättre där inne så jag slipper gå upp en miljontals ggr på nätterna.
Så ska jag vara ärlig så fick jag sova hela natten utan att hon vakna!
Det är säkert önsketänkande att detta håller i sig, men man kan alltid hoppas.
Men hjälper detta så flyttar hon in i vårt sovrum igen. :)

Just nu sitter Kevin och kollar på Bolibompa och jag ska alldeles strax ta en kopp kaffe och mysa ner mig i soffan under filten, känner mig fruktansvärt seg men tror det är trötthet.
Hoppas verkligen att jag slipper denna skiten som barnen har haft, är inget jag vill ha i alla fall!

Idag blir det att bara vara hemma och ta det lugnt som alla andra dagar som har varit likadana sen förra veckan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0