Till barnen

Satt imorse och kollade lite på ytterkläder till barnen som dem kan ha snart när det inte är så himlans kallt ute och så, förvisso ville jag innerst inne ha en rosa jacka till Emilia istället för blå. Men sen det spelar inte så stor roll för denna blåa färgen är så himla fin! :)
Kevin fick själv välja färg på jacka och vilken mössa han skulle ha, självklart blev det en grön jacka! ;)
Beställde även fyra nya tröjor till mig själv då mina har "försvunnit??"
- till Kevin



- till Emilia
 
 
- till mig själv
 
 

Softshell jackor tycker jag är riktigt bra när våren väl börjar i med det är fleece invändigt så kan dem även ha en tjockare tröja under utan att frysa. :)
Dem "riktiga" vårjackorna som jag visade innan får det bli slutet på April början på Maj då det förhoppningsvis är varmare ute, det enda negativa med Emilias jacka är att det fanns bara stl 80 (vilket blir alldeles för stort) då hon smått har börjat kunna ha stl 74 i vissa plagg. Hon är inte stor denna lilla damen!

Fast var på BVC imorse för vägning och mätning så nu väger lillan 9 kg och är 73 cm lång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0