God Natt

Efter en lång härlig dusch så ligger jag nu i sängen, hungrig men ändå inte.
Tankarna snurrar inför morgondagen är orolig för Emilia men även för lille Kevin!
Han är väldigt orolig för sin syster, när D hämtade honom idag på dagis så frågade han efter oss❤
Jag är absolut inte arg på honom eller puttar undan honom det får ingen ro, för det gör ingen av oss, vi älskar båda barnen lika mycket!
Önskar att Kevin hade velat vara med mer på kort men icke, så tyvärr blir här inte så mycket kort på honom. :/

Fast vi firade mig lite ikväll det fick bli en glasstårta och D & Kevin sjöng för mig när vi satt och fikade❤
Hade det inte varit för Kevins skull så hade vi inte "firat" mig.
Men vad gör man inte för sina barn?
Nu ska en utmattad mamma försöka sova, återkommer imorgon någon gång.
Natti Natti

~ mamma älskar dig prinsen❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0