7 December

Klockan är alldeles för mycket för någon som ligger back hur många timmar som helst i sömn, men får gå och lägga mig om en stund då jag vet två barn som lär gå upp alldeles för tidigt imorgon!. ;)
Dagarna rullar på för fulla muggar och som jag har sagt så många gånger förr så jobbar jag jätte mycket nu,
men i Torsdags eftermiddags vid 15 tiden så tog jag helg efter jag hade tillbringat 18,5 timmar på jobbet!

Barnen har varit hemma i tre dagar denna veckan då vi trodde att Kevin hade fått någon slags magsjuka i Onsdags morse men det har det inte varit, så vet inte alls vad det var som spökade.
Men det spelar ingen roll då han inte fick komma till dagis oavsett vad och samma sak gällde ju Emilia då det var som det var med Kevin.
Så dessa dagarna har varit tuffa!
Första dagen gick jätte bra, andra dagen hade tydligen varit hemsk sa D och igår gick det upp och ner men vilken huvudvärk jag hade på eftermiddagen. :(

Så fort vi har vaknat och ätit frukost så ska vi städa lägenheten sen iväg och handla,
sen vid 13 tiden ska vi hämta hem en av barnens julklapp en lite för tidig om jag säger så.
Senare på kvällen ska jag och D på julbord med hans firma, barnen ska ha egentid tillsammans med farmor vilket dem ser fram emot!
Har varit väldigt mycket frågor om när det var Lördag och att dem längtade, eller ja nu får jag säga Kevin med tanke på att Emilia inte kan prata riktigt så bra men det förstod ni nog själva.. ;)

Inte nog med det så har barnen fått varsitt rum så jag och D har för tillfället flyttat ut i vardagsrummet, vi får prova oss fram och se hur det fungerar.
Avskärmning och lite annat smått och gott ska inhandlas, sen jag är väldigt sugen på att tapetsera om i barnens rum men vi får se hur det blir med det.
Som Kevins rum är bara nästan ett måste!
Nya gardiner m.m. så blir det helt plötsligt ett helt nytt rum.
 
Ville bara kika in och säga hej, sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0