2 December 2013

God kväll!

Har precis bäddat ner mig, ska alldeles strax sova.
Befinner mig på jobbet började 20.30 och slutar 7.30 sen blir det inom kontoret en snabbis för att lämna papper sen raka vägen hem!
Får se om D vabbar hela dagen eller hur han gör då Kevin har jätte hög feber :(
Så på Onsdag får jag vabba för första gången i mitt liv, låter rätt roligt faktiskt om jag får säga det själv.

Barnen har varit på dagis i fem timmar idag så var ju tanken att jag skulle sova men så blev det inte, tog det lugnt gjorde jag men inget mer än så. Eller ja jag tvättade och plockade undan gjorde jag. När jag hämtade barnen så gick vi till hemmakväll och tog en fika!
Började med maten direkt när vi kom hem och idag blev det potatis, sås och köttfärslimpa + grönsaker.. :)
Båda barnen åt som höstar haha!
Nej nu ska jag sova, hoppas att allt är bra med rr?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0