❤️️ 14 December

God morgon!

Varit vaken i en timme eller jag har varit vaken en timme resten av familjen vakna kl sex.
I med jag ska på och jobba inatt så behövde jag sova lite extra, så denna helg jobbar jag natt.
Nu är det bara nio dagar kvar tills vi åker till Skåne för att fira jul! ❤️️
Nu är alla julklappar fixade till barnen och till D så nu är det bara mina föräldrars julklapp kvar! :)

Igår var det Lucia och barnen lussade på dagis först ut var Kevin och hans avdelning redan 7.30 och dem alla barnen var så himla duktiga!
Sen vid 15.30 var det Emilias och hennes avdelning, men vår lilla tjej var inte ett dugg intresserad för hon var så himla trött! Haha

Ska snart göra oss i ordning för att sedan ge oss iväg på kalas hos Lindas dotter som blir 12 år idag. :)
Hoppas på att hon blir glad för sin present som har legat uppe i skåpet i en hel månad. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0