1 December 2013

12 dagar sen jag skrev sist.
Är helt slut i huvudet när jag kommer hem från jobbet och jag lägger all den sista ork jag har kvar på barnen.
Är inne på min tredje helg på jobbet och denna helgen har varit tuff, jag gick på i Fredags kväll kom hem och somna direkt och upp tidigt igår för att åka iväg igen för att då jobba 7-22 alltså 15 timmar!
Hem och sen kändes det som om jag åkte hit igen nästan direkt men några timmars sömn har det blivit.
Idag blir det 7-15 och inte längre! Haha

När jag har slutat så ska vi åka till Liseberg med barnen och jag lovar er att jag har redan börjat räkna ner timmarna tills jag får krama & pussa på mina älsklingar! ❤️️
Ska bli så underbart & mysigt och göra något tillsammans med dem med tanke på jag inte har träffat dem mer än 15 minuter nu imorse. 
Nästa helg är jag ledig Fredag-Söndag om dem inte ringer men på Lördagen ska vi på julbord sen på Söndagen kommer min älskade syster upp och vi ska gå på Liseberg! ❤️️

Annars så mår vi bara bra bortsett från tröttheten men man överlever! :)
Sitter med en kopp kaffe just nu och känner mig allmänt glad, nu är det bara 22 dagar kvar tills vi åker till Skåne för att fira jul och stannar ett par dagar. Längtar snart ihjäl mig! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0