29 Augusti

Hej svejs!

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på musik, snart hänga upp tvätten för att sedan hämta hem mina två älsklingar på dagis.
Har varit och handlat dagens middag, putsat fönster, plockat undan och burit ner lite saker till förrådet.
Imorgon ska jag ta en storstädning här hemma då barnen är på dagis imorgon också, Emilia har fortfarande inskolning till imorgon också och igår var första gången hon vilade där och det gick jätte bra! :)
Nästa vecka ska det komma hit en massa byggare m.m. då dem ska byta något inne i båda badrummen och köket, så Måndag och Fredag kommer inte bli så roliga och veckan därefter ska dem ev. komma både på Måndag & Tisdag. Suck!
Men något kommer jag och Emilia på att göra dem dagar hon är hemma, sen när dem kommer hem från dagis så lär vi få vara ute i alla fall till 15.30, men det får gå som det går med det.
 
Igår efter dagis var vi ute i sandlådan från 14-16.30 när vi kom in igen så började jag på med maten och sen decka båda barnen strax innan 19.
I helgen ska vi troligtvis till Slottsskogen tillsammans med Marie, Micke och J! :)
Jobbsökandet fortsätter också för fulla muggar, ibland så har man fullt upp från morgon till kväll.
Men ikväll ska jag ta mig i kragen och gå & sola vilket var hur längesen som helst,
sen ska jag sätta mig ner och fortsätta med Kevins album.

Annars har vi inte gjort så mycket mer dem senaste dagarna då barnen är utmattade efter dagis och oftast griniga och vill i princip inte göra någonting. Underbart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0