Seg

Känner mig fruktansvärt seg och har gjort det hela dagen,
ingenting känns bra om jag ska vara ärlig.
På Måndag så ska jag ringa ett viktigt samtal sen får jag se hur det går,
hoppas på bättre tider..
D är nere i Kungsbacka hos någon air soft kompis,
sen imorgon så ska han till Borås och spela.
Så med andra ord så kommer man vara ensam med barnen i princip hela helgen!
Men något får vi hitta på men får se vad det blir,
har varit i Slottsskogen idag efter Kevin slutade dagis.
Vilket uppskattades.
Hoppas på att barnen somnar tidigt så jag kan ta mig ett varmt bad,
sen ska jag också lägga mig tidigt.
Orkar inte vara uppe..
 
Får se om det blir någonting uppdatering i helgen.
Har ingen lust till någonting just nu, det är de enda jag kan säga.
Vi hörs kanske senare eller efter helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0