Lugn kväll

Har varit en lugn kväll bägge barnen somnade fruktansvärt tidigt speciellt Kevin som somnade vid 18 och Emilia strax efter 19.
Prinsen somnade på soffan och då passade jag på att gå in på hans rum och fixa lite, glömde dock ta bild på det jag har pysslat med men ska försöka komma ihåg och göra det imorgon.
Men vet en som kommer bli överlycklig! :)

Har precis badat och ska snart krypa ner under en filt i soffan och se lite på tv innan jag ska gå och lägga mig så jag inte är så himla trött imorgon bitti när barnen vaknar.
Antingen får jag eller D sova inne hos Kevin för han har det väldigt jobbigt med andningen var nästan så att vi fick åka in med han innan ikväll, men bricanyl gör lite susen eller vad jag ska säga men för säkerhetens skull sover någon av oss hos honom inatt.

Emilias andning är bättre och hon är inte täppt i näsan med tanke på nezerilen så hoppas på att tösen får sova inatt.
Dock hade hon början på feber så får gå till Apoteket imorgon och köpa Alvedon, hade för mig att vi hade hemma men nej..

Får ringa dagis imorgon igen och meddela att Kevin inte kommer mer denna veckan så får vi vara hemma och vila upp oss ordentligt, verkar som om det blir en lugn helg för D ska eventuellt jobba.
Så en massa mys med barnen! <3
Nej nu ska jag kolla på Tv 4 Fakta det kungliga lasarettet sen kommer akutmottagningen så det blir en sen kväll ändå.

Natti Natti säger jag för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0