Blåser som bara den

Herregud vad det blåser, helt sjukt!
Har varit och handlat sen stannade vi ute i sandlådan i en timme, "huvudvärken" eller vad jag ska kalla det är värre men ingenting hjälper?
Så på Måndag får jag ringa vårdcentralen om det håller i sig tills dess, vilket jag verkligen inte hoppas på.
Har köpt popcorn och choklad tills ikväll kände sug efter något sött, när D kommer hem så ska han och Kevin gå och hyra film.
Även barnens farmor kommer en sväng innan hon ska åka och jobba, barnen kommer bli så glada. :)

Sitter i soffan och matar Emilia, är rätt bra och passa på att uppdatera då.
Annars så har vi inte gjort så himla mycket idag, har plockat undan och dammtorkat men Kevin har plockat fram igen och dammsuga gör jag imorgon..
Har ingen direkt lust eller ork till att göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0