12 September

Morgonen här började 6.30 sen har det varit full rulle hittills,
har badat Kevin och Emilia är påklädd så nu är det bara prinsen kvar.
Men det är inte det lättaste på morgonen man får tjata lite sen får man verkligen hoppas på att han gör som man säger, annars får han hjälp på traven.
Fast oftast så går det faktiskt bra!
Igår var svärmor här och hälsade på som sagt,
hon kom samtidigt som jag och lillan skulle gå till dagis och hämta storebror så deras farmor följde med,
kan ju som sagt säga att vi hade en glad kille när han fick syn på sin farmor..
Självklart blev Emilia också glad när vi öppnade ytterdörren.
Drack kaffe och pratade lite, tog någon cigg tillsammans sen satt Kevin och mös med farmor,
just det ja farmor hade med sig en present till Kevin!
Han älskar som sagt dinosaurier och har gjort det så länge jag kan minnas han har så mycket dinosaurier så det är helt sjukt och vad tror ni inte hon hade köpt??
Jodå fler dinosaurier! haha

När hon hade åkt hem satt jag & Kevin mös i soffan till slut somnade han en liten stund,
sen när D kom hem blev det spaghetti och köttfärssås till middag.
Annars njöt vi för fulla muggar barnen somnade hyfsat tidigt sen satt jag och kollade på Svenska Hollywoodfruar och lite sånt.
Efter jag och lillan har lämnat Kevin på dagis ska vi gå och handla champinjoner och lite sånt,
ska göra potatis, biffar och champinjonsås till middag idag.
Sen blir det hem och förbereda lite med maten så man slipper göra allting sen,
försöka ha maten klar när D kommer hem!

- Nu påklädning sen bege oss mot dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0