Svar till Anna

Hej! Älskar din blogg verkligen :) Är du jämt ensam med barnen på helgerna? Hoppas att du snart få en fin kväll med dina vänner för dig själv! Dina barn är så fina. Hoppas du inte tar illa upp ang med helgerna jag frågade.. Kramis!!
 

Svar:

Hej Anna! Va roligt och höra att du tycker om att läsa min blogg.
Om jag är ensam med barnen jämt på helgerna? Ja mer eller mindre så är jag det,
någon enstaka gång är D hemma annars så jobbar han eller så är han iväg och spelar Air Soft.
Oftast när han spelar Air Soft så är han iväg en gång på helgen,
men sen är han hos sina spelar kompisar någon kväll då och då mitt i veckan.
Nej då jag tar inte illa upp är klart att man kanske undrar :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0