Sov gott

Nu har jag lagt mig i sängen efter ett varmt bad som har varit efterlängtat hela dagen.
Barnen sover och även D en trött familj ;)
Har varit hos familjen Johansson/Jönsson som vi inte har träffat på evigheter och Kevin blev överlycklig när vi berättade att vi skulle dit, men lite blyg i början men sen gick det bra.
Emilia har varit ledsen mer eller mindre hela kvällen tror det är tänderna som spökar i med hon har två på väg.

Annars så har vi haft en bra dag!
Imorgon är det dagis för Kevins del och jag hade fått för mig att det var imorgon som Emilia skulle till Bvc men det är inte förrän på Onsdag, ja som tur är så har vi inte missat det.
Så får se vad vi ska hitta på istället.

Innan ikväll när Kevin skulle sova så sa jag god natt, älskar dig som jag alltid brukar göra men så sa han; mamma du glömde sov gott! Haha
Vilket han hade rätt i att jag hade glömt mammas älskade påg ❤
Emilia fick jag säga god natt till fyra gånger och stoppa om henne alla gånger för hon hade inga planer på att sova även om hon var trött, nej då hon vände sig konstant i sin säng så till slut fick jag lyfta bort täcke och allt jodå nere vid benändan låg hon!!?
Jaha var min första tanke, hur lyckades hon med detta?
Det lär förbli en gåta ;) haha

- två bilder på Kevin som hade roligt med min kamera på telefonen innan idag ❤

Nu ska även jag försöka sova så vi hörs imorgon!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0