En kopp kaffe eller två

God morgon!

Sitter med en kopp kaffe och barnen sitter på golvet och leker, ska alldeles strax göra i ordning lite frukost och planera in vad vi ska hitta på idag.
Vet i alla fall om att vi ska träffa Denise och barnen en sväng, sen ska vi nog gå ner till Coop och handla lite Fredagsmys och något gott som vi kan ha till middag idag, tacos låter fruktansvärt gott och fundera på.

Det väsnas något fruktansvärt i lägenheten pga gubbarna som arbetat med rören, men ändå är dem inte i vår lägenhet tror dem är ovanför oss men lillan blir jätte ledsen så fort det är några ljud som hon inte känner igen. "/

Jag & lilleman går och snörvlar ikapp det är helt sjukt hur man kan känna sig så svag i kroppen & huvudet men i med barnen så måste jag gå upp ur sängen och hitta på något, även om Kevin är snorig så klarar han inte av och vara hemma en hel dag.
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen frukost


(Emilia har börjat sitta själv korta stunder :) så tror att hon kommer göra det helt snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0