Bedtime

Precis lagt mig i sängen och ska alldeles snart sova tänkte jag, när jag vaknar så kommer det vara full rulle då D ska jobba sen när han kommer hem så ska jag ju iväg.
Så jag kommer nog vara frånvarande helt och hållet kanske slänger upp en bild men inget mer skulle jag tro, jag & barnen ska gå och fika sen hem och mysa!
Måste även ta itu en snabbis med städningen men tänkte passa på och göra det när lillan vilar sitt första "pass" för då brukar Kevin vilja spela på min telefon så det är rätt så passade. :)

Det inlägget med bilden på Emilia förstår inte vad som hände där, det inlägget skulle läggas upp i Torsdags då jag & Denise var på bio.
Men det hamnade under den bilden..
Nåja... Hur som helst tiden går fort nu, idag är det en månad kvar till julafton! Sjukt!!!
Kevin ska till dagis på Måndag om det inte kommer ett nytt fall med magsjuka men det får vi inte hoppas på att det gör för han saknar sina kompisar jätte mycket. Mammas lille prins❤

- nu sova känner på mig att barnen vill gå upp tidigt, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0