Natti Natti

Precis lagt mig i sängen är helt slut i kroppen och huvudet men speciellt huvudet, en massa tankar som far runt mer än vad det brukar göra.
Kevin sover så gott i sin säng sen några timmar tillbaka det var lite svårt och få honom till att somna ikväll men efter ett tag så var det inga problem. Vår duktiga gosse! <3

Nu ikväll så har vi annars tagit det lugnt, myst framför tvn och busat med Kevin.
Daniel lärde honom något "nytt" eller vad man ska säga innan ikväll när Kevin bada och det är att när man ska ropa på mamma så ska man ropa; MAMMA MU!
Jag pratade med mor min och i början hörde jag inte riktigt vad han ropa men sen när jag väl hörde vad det var han sa så började dem skratta (även mamma & jag själv) så mer eller mindre har jag blivit kallad mamma mu om gossen vår har velat mig något.
Sicken gubbe man har då! Haha
Men Kevin tyckte det var extremt roligt så det återstår att se om jag blir kallad det imorgon igen.

Hoppas på bättre väder imorgon så man kan vara ute något, känns lite sådär och bara sitta inne en hel dag.
Pratade lite om att kanske åka hem till svärföräldrarna men vi får se hur vi gör.
Det enda jag vet är att vi ska äta en riktigt god frukost tillsammans när vi har vaknat, koka ägg och lite sånt smått & gott! Det uppskattas utav oss alla tre.
Nej ska försöka sova nu så man får ihop några timmars sömn inatt, sov så gott med er.



Måste även tillägga att Kevin hade varit blöjfri hela fm på dagis idag, gått på toaletten och allting. Vår duktiga kille! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0