Hockey

Som ni nog redan vet så är det ju hockey ikväll, fast inget som intresserar mig direkt om jag ska vara ärlig. Jag är mer en fotbollsmänniska än hockey och har alltid varit det så länge jag bara kan minnas, men däremot är D raka motsatsen han föredrar hockey före fotboll så där kan vi lugnt säga att vi är olika.
Trodde att Kevin ville sova tidigt ikväll men där hade jag fel, så därför har han också fått vara med och kolla lite på hockey och det var nog intressant eller ja det verkade som det i alla fall.
När Sverige gjorde sitt andra mål då började han klappa händerna och sa jaaaa!! Haha :)

Men nu är han på väg att somna så med andra ord så blev det inte så himla sent ikväll i heller och det är verkligen jätte skönt. Han är så duktig så!
Blir att plocka undan lite i köket innan jag själv ska gå och lägga mig, vilket blir inom den närmsta timmen för ska upp ganska tidigt imorgon och göra mig i ordning, äta frukost och lite sånt innan jag & D ska åka upp på Östra på en överburenhetskontroll.
Är ganska nervös om jag ska vara ärlig, fråga mig inte varför.
Så får se om jag uppdaterar innan eller hur jag gör, men hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0