Försöka sova

Nu är det tid för mig att också försöka sova, båda barnen sover och även D.
Det tog sin lilla tid för Kevin ikväll så jag hoppas på att han ändå är utvilad tills imorgon, han är så himla glad över att få vara tillbaka på dagis! :)
Förra veckan var han bara där på Tisdagen och sen var han hemma i med dagis var stängt på Torsdagen och Fredagen var han ändå ledig på Onsdagen så kändes det bättre för både mig & D att han var hemma tillsammans med sin farmor i med vi visste inte om jag skulle bli igångsatt eller inte. Sen var där i för sig ingen ordinarie personal så då kändes det tryggt att han var hemma!

Nu innan ikväll badade Emilia för första gången (glömde ta kort) men herregud vilket leende hon gav ifrån sig när vi la henne i vattnet hon njöt hela tiden, sprattla och hade sig så med andra ord var det verkligen populärt! :)
Minns när Kevin skulle bada för första gången och han var inte så himla förtjust i det. Haha ;)
Nu är det svalt och skönt i lägenheten så vi får sova gott inatt också, nu blir det att ställa klockan på halv två för då ska lillan äta så måste få någon timmes sömn i alla fall.
Sov så gott med er!

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0