Alldeles för sent

Klockan är alldeles för mycket för min del men vad gör det när man har haft en mysig kväll tillsammans med sin älskade sambo?
Suttit och kollat på film tillsammans och haft det allmänt mysigt, det gäller att passa på när tiden väl finns och även orken.
Innan ikväll låg jag i sovrummet och såg en film "New Years Eve" fick sällskap av Kevin till och från som hade väldigt svårt för att bestämma sig om han ville se film tillsammans med sin mamma eller kolla på hockey med sin pappa. :)

Blev en sen kväll för honom vilket jag inte kan minnas sist han var uppe så länge, speciellt inte på hemmaplan..
Vi är "vana" vid att när vi är nere hos mina föräldrar och syskon att han är uppe väldigt länge men det är helt okej i med vi träffas så himla sällan, då finns det undantag både Fredag & Lördag men sen Söndag då ska man återgå till dem vanliga rutinerna och det brukar faktiskt inte vara några problem. Han är så duktig så vår lille kille!

Annars så har kvällen varit väldigt lugn, D var iväg en sväng innan och körde ett par gemensamma kompisar till oss annars så har vi varit hemma.
Gick ut i sandlådan en runda så Kevin fick leka av sig lite och även fick träffa sin bästis J :)
Jag följde med ut en runda men gick in igen för blev väldigt trött utav den lilla stunden, får se vad vi ska hitta på när vi vaknar imorgon/ eller rättare sagt idag.
Hoppas på fint väder så vi kan vara ute, ta oss en promenad ska vi även göra för det har jag bestämt. Behöver röra på mig klarar inte av att bara ta det lugnt, även om det också behövs. Men en promenad i alla fall!

- Hoppas på att ni har haft en bra Lördag, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0