25 Maj

God morgon!

Att få vakna upp till strålande solsken idag med gör en på ett sånt toppen humör, båda barnen bestämde sig för att vakna vid halv åtta.
Inatt har jag fått sova då D har tagit Emilia när hon ska äta, men det märks att jag inte är van vid att sova mindre än vad jag har gjort sen lillan föddes är tröttare än någonsin!
Just nu sitter Emilia i sin babysitter och sprattlar för fullt och Kevin sitter brevid och "vaktar" henne som han själv sa. Gullunge! <3
Blir att äta lite frukost och sen hoppa in i duschen för att sedan göra mig och Kevin i ordning för att sedan spendrera några timmar tillsammans. :)
Pumpa ut mjölk så där är om lillan skulle bli hungrig när vi är iväg.

Sen så får vi väl se om vi åker till Stenesund eller vad vi gör, men tror nästan att det blir det.
Pratade lite om att kanske åka till Liseberg imorgon också, men vi får se hur varmt det blir m.m kanske åka till havet?
Nej lite frukost och sånt innan vi beger oss. Uppdaterar någon gång under dagen.

Svar till Petra- tvillingmamma;
Kevin blir 3 år nu den 8 Juli och Emilia är 9 dagar gammal eller som BVC sa egentligen är hon 24 dagar gammal i med hon låg i min mage 15 dagar över tiden. :)
Men vi själva räknar henne som 9 dagar gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0