21 Maj

Hej på er!

Vi mår bara bra alla fyra, dagarna rusar förbi och Emilia är redan 5 dagar gammal.
Kevin är hur duktig som helst och bägge barnen är så lugna och ja allting är perfekt!
Imorgon så ska Kevin tillbaka till dagis och han längtar verkligen efter sina kompisar, det är de enda han har pratat om idag mer eller mindre. :)
Ikväll så är D på fotboll tillsammans med sin morbror och svärmor/barnens farmor har varit här en liten runda så hon åkte nästan precis, så nu är jag själv med båda barnen för första gången och lite smått nervös är jag allt!
Jag menar det är minst 2-3 timmar kvar innan D kommer hem, men håller på att lägga Kevin nu och Emilia sover så gott.

Imorgon när jag/vi har lämnat Kevin på dagis så ska vi ta oss en promenad, sen blir det hem och städa och dammsuga innan prinsen ska hämtas igen.
Sen åker vi till Gråbo en liten runda.
Annars så har jag inte så mycket mer och skriva om just nu så därför blir det lite tråkigt här inne men skriver när där finns något att skriva om. Låter bra eller?
Ska även se om där finns någon snäll själ som kan hjälpa mig med bloggen så att jag kan få i ordning här inne och ny header ska fixas.
Men som sagt hoppas att ni mår bra,

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0