Värkande rygg

Nu får jag mitt straff efter dagens bravader dvs. en rygg som värker mer än någonsin!
Blev dammsugning av lägenheten ändå och sen har jag fortsatt att plocka undan här hemma även om det inte behövdes för egentligen var där ingenting som behövde plockas undan!? Ja ibland är man knäpp det vill jag lova..
När D kom hem så gick jag ner till posten och hämtade min telefon + skicka iväg ett paket.

Ligger just nu och försöker få Kevin till att sova men det verkar inte vara prio ett för hans del.
Just nu känner jag fortfarande lite frustration, jag vill och behöver också ta det lugnt men icke!
Jag får ta mig ett bad när grabben har somnat. Hoppas på att morgondagen blir lugnare jämfört med idag för annars vet jag inte vart jag tar vägen!
Han är varit mer vild än tam idag och i mellan åt så kan man verkligen inte tro att han är sjuk..
Men självklart älskar jag honom ändå, han är och kommer alltid vara mitt allt!

- vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0