Sova

Efter denna dagen så är tänderna borstade och nu ligger jag i sägen och ska alldeles strax sova..
Har varit ute med Kevin i nästan två timmar i eftermiddags, vi gick till Netto & köpte varsin dricka + en liten fika så filade vi ute på gården när D kom hem från jobbet. Mys!
Vädret har varit suveränt hela dagen även om det har blåst en hel del, men det var ändå fruktansvärt skönt.
När vi kom in påbörjade jag med maten och sen har vi mer eller mindre bara tagit det lugnt tillsammans, legat i sängen och kollat på film.

Kevin har blivit så kramig av sig nu den senaste tiden, speciellt med mig.
Vad jag än gör osv så ska han kramas och det är inga små kramar i heller, kan lugnt säga att det värmer extra mycket i mitt hjärta!
Väldigt mån om min mage är han också sitter med handen och klappar och säger bebis hela tiden <3
Har även lagt märke till en sak idag och det är han själv som gör det inget jag ber om och det är att han hjälper mig fruktansvärt mycket här hemma, plockar upp saker på golvet om jag tappar något, försöker/vill gärna knyta mina skor, lägger in tvätt i tvättmaskinen etc. ja listan den kan verkligen bli lång.
Även om jag säger att han inte behöver hjälpa till så säger han bestämt; Vivi hjälpa mamma!
Mammas älskling <3

Innan ikväll satt vi och gjorde armband, han har gjort ett till sin mormor som han ska skicka på posten.
Både jag & D blir väldigt rörda och även fruktansvärt imponerade av allt han kan och sen framförallt vilken underbar person vår son är. Han kommer verkligen bli världens bästa storebror! <3
Vi är verkligen stolta över att få vara hans föräldrar, det är inget att tvivla om.

Imorgon ska vi ner till Frillesås och hälsa på en jobbarkompis till D.
Tänkte se när vi vaknar och gå ner och handla en god frukost + lite annat så jag kan baka något gott och ha med mig. Vet vad denna "gubben" tycker om ;) haha
Eller ja gubbe & gubbe han är 10 år äldre än mig och 7 år äldre än D.
Kevin kommer bli glad över att där finns en lekkompis som är lite mer än 1 år äldre. :)
Ska även inom Jysk & lite så och fixa lite saker.
Vi hörs imorgon, Natti Natti

(en bild på Kevin från igår när vi var påg hem från Gråbo. Helt överlycklig över att sitta där framme hos pappa<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0