Extrem huvudvärk

Har haft en sådan extrem huvudvärk i princip hela dagen, har druckit som jag ska och ätit som jag ska men ändå vill det inte släppa. Skulle ha köpt panodil eller något när jag var och handlade nu innan ikväll men glömde det helt och hållet, så får ta itu med det imorgon när jag & Emilia har lämnat Kevin på dagis.
Sen blir det en lååång promenad för våran del sen hem och sedan ner till BVC för kontroll. På Lördag blir prinsessan en månad och tiden har verkligen rusat iväg.

Dem på BVC ska även kolla lite på skruttan för innan ikväll var vi inne på barnakuten för hon hade utslag på hela kroppen och det var inga värmeutslag! Sen i med jag inte ammar så tyckte även dem där inne på barnakuten att det var konstigt, men i med hon inte hade någon feber så fick vi välja mellan att stanna kvar eller åka hem och avvakta. Så i med vi hade Kevin med oss så valde vi att avvakta, känns sådär att vi ALDRIG har någon som kan ställa upp och passa någon av barnen om vi verkligen behöver oavsett vad det handlar om och så har det varit lääänge.

Men jag älskar mina barn och kommer aldrig ta emot hjälp från vem som helst i alla fall, har blivit sviken många gånger och speciellt Kevin.
Nej nu ska jag ta något lite och äta sen ska jag gå & lägga mig, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0