25 Januari

Hej & välkomna till sjukstugan..

Ja jag och Kevin är inte alls krya här hemma,
mitt började redan i Måndags kväll med illamående och yrsel så ringde praktiken igår morse och dem bad mig stanna hemma, kräkte en gång sen när jag ringde på eftermiddagen så skulle jag hålla mig hemma.
Kräkt en gång idag sen ingenting mer?
Så någon magsjuka är det nog inte, misstänker att det har med graviditeten och göra. IGEN!
Men ska ringa och prata med min handledare och se vad hon säger om jag ska jobba på Fredag kväll.

Så igår tillbringade jag hela dagen till att ligga på soffan och sen när D kom hem med Kevin så berättade han att dem på dagis tyckte att Kevin var ovanligt trött och hängig och fruktansvärt varm, så vi tog febern jodå den visade 39,8 så med andra ord inget dagis för honom inte!
Så idag har vi bara legat på soffan och tagit det allmänt lugnt,
han får alvedon var fjärde timme men det märks att han är sjuk för han är allmänt hängig i mellan åt och sitter och blinkar för fullt med ögonen precis som om han har ont i huvudet- eller ögonen.
Men det blir inget dagis för hans del mer denna veckan, febern är fortfarande på 39,4.

I helgen så ska D jobba så hoppas på att jag och Kevin mår bättre så vi kan kanske gå ut och gå lite,
börjar redan tröttna på att sitta inne i lägenheten.
Men tog mig en liten promenad ner till  Netto innan men det räckte för mig för sen kom illamåendet tillbaka otroligt fort igen, men den här yrsel som kommer och går tar verkligen kål på en!
Snart lägga prinsen sen ska jag lägga mig i soffan en stund och dricka ett glas cola och sen ta mig ett varmt bad, passa på att duscha och sånt så man känner sig någorlunda fräsch.

Tänkte bara uppdatera att vi lever, hur är det med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0