Stolt mamma

Jag är inget mer än en otroligt stolt mamma ikväll, ni kanske inte tycker det är något märkvärdigt men för mig är de det. Prinsen ville sova i sin säng ikväll, han sprang in i vårt sovrum och hämtade sin kudde med Bamse och gick in till sitt rum och kröp upp i sängen och gav mig en puss sen sa han god natt mamma vivi älskar dig så vände han ryggen emot mig och somnade helt och hållet själv! <3
Blev väldigt paff men kände hur det värmde i mitt mamma hjärta och speciellt när han säger god natt ger mig en puss och säger att han älskar mig!! :')

Gick in och la mig i ett varmt bad och när jag kom ut därifrån så hade även D somnat fast i soffan, valde låta honom ligga kvar och fortsätta sova.
Själv så ligger jag i sängen och ska alldeles strax också försöka sova.
Nu ikväll var vi hemma hos familjen Johansson/Nilsson och det är alltid lika trevligt! Nu är det ändå någon vecka sen vi träffades så där är en hel del att prata om, pojkarna leker så fint men i med dem är lika gamla och har lika starka personligheter/åsikter så blir det lätt bråk speciellt mot slutet och då är bägge jätte trötta.
Men ändå blir båda ledsna när den ena ska gå hem, så himla söta!

Imorgon fm/em så ska vi åka till Gråbo och det är även någon vecka sen vi var där, men det är pga. jag hade precis praktik och jobba varannan helg och var jag ledig så jobbade D.
Men denna helgen är vi lediga och det var vi även förra helgen men då hade vi "kalas" för mig då.
Så först så ska vi hem till g.farmor och hälsa på sen hem till Kevins farmor och farfar där det även bjuds på mat, någon stek skulle det bli. :)

Ska försöka sova nu och tror dock att det inte kommer bli så lätt för nu har lillasyster också vaknat, med andra ord är det full aktivitet i magen <3
Men försöka skadar aldrig, vi hörs imorgon. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0