Fördriva tiden

Ensamt det är vad det är här hemma just nu,
konstigt nog så tycker jag inte om att vara ensam hemma.
Ibland så kan det vara riktigt skönt men vissa dagar så är det verkligen pain in the as rent ut sagt,
men för att fördriva tiden lite så ska jag börja plocka undan här hemma innan det är tid för att bege mig mot dagis för att hämta min lille prins!
Sitter just nu med en kopp thé och tittar lite på alla möjliga sidor på internet,
har bl.a tittat på filtar till lillasyster och där finns två STORA favoriter,
men har väldigt svårt för att bestämma mig vilken av dem hon ska ha?
Får be D om hjälp sen när han kommer hem, förhoppningsvis så tycker han åtminstonde om en av dem annars så blir det bara att man får fortsätta leta. Snuttefilt har vi redan köpt och det var det första vi köpte till henne! :)

Filten ifrån Elodie Details med en massa rosor på,

Filten ifrån Molo med kaniner och rosor på.

Vilken tycker ni är finast?


Var även nere i förrådet igår och hämtade upp en HEL flyttlåda med kläder från Kevin var liten,
där finns något enstaka plagg som lillasyster kan ärva efter honom men det är verkligen inte mycket.
Men en halv sopsäck blev det som ska slängas med kläder som är slitet m.m.
Men där ska finnas yttliggare en låda med ännu mer kläder för där fattas en hel del,
så det ska bli D´s uppgift att få leta fram just den lådan också och det kan inte blir mer än intressant när han ska göra det med tanke på att vårat förråd är så litet och trångt så får man ställa ut allting annat först och sen in med allting igen så det tar sin lilla tid när man ska ha något speciellt där nere,
men det försöker vi undvika så gott vi kan för så himla skoj är det inte kan jag meddela er! haha ;)
Nej nu ska jag dricka upp min thé och sen börja städa som sagt,
vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Molo filten va sockersöt ;)

2012-02-16 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0