19 Februari

Idag är det verkligen bättre väder, visst det kom lite snöblandat innan men nu är det uppehåll.
Har precis gjort mig i ordning sen är det bara pojkarna kvar,
idag så ska vi till Naturhistoriska och där är det längesen jag var.
Första gången som jag var där var när jag väntade Kevin och det var 2009 och sen dess har vi inte varit där,
så idag så ska vi dit och som sällskap följer Micke och Josh med oss Marie skulle tvätta.
Kevin är överlycklig här hemma för han kissade på pottan för en stund sen! :)
Men nu så är expedition potträning igång för han ska bli blöjfri,
vi har försökt flera gånger innan men utan resultat han har inte riktigt känt på sig när han behöver kissa.
Men nu så verkar han otroligt intresserad så det är ju värt ett försök åtminstonde.
Hur har ni gjort när ni har försökt få era barn blöjfria?
Vi pratade om att köpa en massa klistermärken och en bok,
så får han ett klistermärke efter han har gjort något på pottan. Kan man göra så, eller det är inte bra?
Jag tycker att barn ska ha belöning när dem har gjort något bra,
speciellt när det handlar om som just nu potträning och även när dem ska bli nappfria.
Men jag vet inte om det är bra eller dåligt?
Lite tips hade varit toppen.. :)
Nej nu ska jag plocka fram kläder till lilleman så han också är klar.

Kameran är självklart med så har kollat så där finns batteri och så,
med andra ord kommer det säkert upp bilder senare ikväll när Kevin har somnat.
Ha en fortsatt trevlig Söndag! :)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Blir alldeles gråtfärdig när jag ser din kommentar! <3 Underbara människa! tack så jätte jätte mycket.. De e just sånna som du som får en att orka LITE LITE till. Massa Kramar till hela familjen! <3

2012-02-20 @ 07:51:24
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0