20 December

Då är det bara fyra dagar kvar till julafton!
Ser allt fler och fler på facebook och på olika bloggar att folk ska iväg och köpa dem sista julklapparna nu under helgen och återigen så säger jag det att gud så skönt att man är klar..
Jag/vi brukar vara klara ca; en månad innan julafton för att slippa denna stressen som man brukar ha strax innan jul, fast jag har något litet till D som måste inhandlas så måste försöka hinna det i helgen.
Men han har redan fått sin julklapp av oss han ville ha något till Air Soften(bössan) så han fick köpa det ifrån oss men just på själva julafton ska han ha något och öppna ifrån oss eller ja barnen om jag säger så.
Hur gör ni med julklappar till varandra?

Just nu sitter jag med en kopp kaffe, lillan sover och Kevin sitter med min telefon och spelar.
Får se vad vi ska hitta på idag, han mår lite bättre men inte helt återställd men något får vi allt göra för han klarar inte av och bara sitta hemma i flera dagar.
Som jag skrev igår så går vi nog och tar en fika men tror dock inte att vi beger oss ner till gallerian ifall han inte orkar och blir helt utmattad för då blir man ståendes och försöka klura ut hur man ska lösa det problemet är inte alltid lätt, sist vi var där nere så fick jag ha han på axlarna samtidigt som jag skulle köra vagnen.
Fast då var jag ensam med båda barnen som nu när min syster var uppe sist gick hon, jag, Denise och barnen ner och då tog vi pulkan ner för Kevins skull och Emilia i vagnen.

Känns lite sådär att vi inte har någon snö kvar men man kan alltid hoppas på att där kommer något litet till julafton och att det får stanna ett tag så barnen kan få åka lite pulka.
Emilia tyckte om det och Kevin älskar det!
Fast lillan var väldigt skeptiskt från början precis som jaha och vad är det vita på marken för något och vad är detta jag sitter i.. haha
Nu mysa med prinsen så vi hörs säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0