Underbart väder

Återigen så har det varit så himla fint väder hela dagen!
Man märker även av på humöret att det inte är regn och sånna tråkigheter..
Ligger just nu i sängen och försöker natta Kevin, men för tillfället ser det inte så himla ljust ut om jag ska vara helt ärlig! En massa prat och tramsigheter och det är just då man bara vill ge upp, men det är bara att bita ihop.

Som sagt fick jag hela lägenheten städad och alla sängkläder tvättade, men det tråkigaste är att här ser likadant ut som det gjorde innan jag städa speciellt v-rummet!
Visst det är så att ha barn men lite less får man faktiskt bli, så imorgon ska här bara plockas undan sen får här se ut som det gör mer eller mindre.
Imorgon ska jag tillbringa några timmar med Denise efter jag har lämnat prinsen på dagis, blir en promenad ner till Coop sen hjälpa henne att färga håret. :)

- nej får brottas lite med Kevin så han kanske somnar någon gång..
Hoppas att ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0