Konstig känsla

Har och får en konstig känsla i hela kroppen jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men lite pirrig/ blandad med nervositet men inget jag är "medveten" om alltså så.
Men just denna känslan gör att jag inte kan somna!
Så har precis legat i badet i över en timme och nu sitter jag i soffan med just denna "känslan" har haft den två gånger tidigare och det är bara några dagar sen.
Det konstiga är att det börjar på kvällarna!?

- Prinsen ville inte somna innan så vi gick upp igen och sen ville D försöka lägga honom i med jag pratade med min mor och ni som vet om att Kevin mer eller mindre alltid bara vill somna med mig så hör & häpna så somna han med D! Finns ingen gladare än mig.. Hihi
Så jag har som sagt pratat med min mamma, tagit ett långt bad och bara slappnat av och nu sitter jag i soffan och ska alldeles strax gå och lägga mig.. Eller ja i alla fall försöka!
Trodde att där kanske var något bra på tvn ikväll men det är ju som alla andra kvällar sju dagar i veckan INGENTING!

Haft väldigt mycket förvärkar hela dagen men dem är inte "långvariga"
Nu när jag låg i badet så var dem som mest och gjorde smått ont.
Annars så är det som vanligt.
- ska som sagt försöka sova är helt slut, vi hörs imorgon.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0