Söndagen den 18 September

Hej på er, då var det Söndag igen och imorgon så är det ny vecka med nya möjligheter!
Har precis suttit och tittat på Landet För Längesedan tillsammans med världens bästa Kevin,
en film som man verkligen kommer ihåg sen när man själv var liten. Otroligt bra med andra ord!
Om ca; 30 minuter så kommer där en och tittar på Mimmi, vi måste som sagt göra oss av med henne i med jag har börjat reagera (allergi) känns hemskt men risken är stor att min allergi blir värre och det vill vi ju inte.
Sen i eftermiddag ska vi till Gråbo och hälsa på g.farmor U & S det var ett tag sen vi träffade dem så det ska bli riktigt skoj/trevligt. Blir att Kevin får vila middag i bilen eftersom han fortfarande inte har vilat något ännu,
ändå har han varit vaken sen kl. 06.
Ska alldeles strax ta och byta om kan inte gå runt i mjukisbyxor hela dagen, även om det är härligt! haha ;)

Sen ikväll blir det plugg som gäller för min del,
gäller att inte ligga på latsidan här inte.
Måste bli klar så gott det bara går med instuderingsfrågorna så att jag kan börja läsa igenom dem till provet som vi har i Omvårdnad på Torsdag.
Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sen byta om,
så vi hörs senare.. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0