GLAD

Sitter på bussen på väg hem idag igen, har varit inne i skolan och gjort muntligt prov och jag klarade det!! :) Så nu är jag GODKÄND i Omvårdnads kursen så nu gäller det bara att klara dem andra kurserna också, ska hem till Denise sen ska vi till gallerian och fika. Blir sen hem och plugga, se om det finns någon tvättid och sen baka en sockerkaka eller två ;) Måste bli klar med alla kompletteringar senast imorgon så det gäller att ligga i som bara den.. Funderar på om jag och Kevin ska åka ner till mor & far imorgon ändå i så fall kör D oss ner sen på Söndag kör mor & far hem oss eller om vi ska vänta tills nästa helg i stället så åker vi alla ner tillsammans. Hmm.. Får se hur vi gör! Men måste bestämma mig idag hur vi ska göra, blir det inte att vi åker denna helgen så ska vi gå på Liseberg på Lördag jag & Kevin eftersom D måste jobba. Imorgon är det även läkartid som gäller för min del kl. 13 ska vi vara där, under tiden så ska Kevin vara på dagis tror inte att han tycker det är så skoj att följa med oss! Uppdaterar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0