Det stora pratet på AF

Det första jag såg imorse när jag kollade Aftonbladet var en rubrik som löd; allt fler vill vara hemmafruar!
Sen när kanal 5 började visa Svenska Hollywood fruar så är det fler och fler kvinnor som vill leva ett sånt liv.
Hur tänker man då?!
En fråga löd; skulle du vilja vara hemmafru/man och 61% svarade ja och 33% svarade nej och jag är en av dem som svarade nej.

Visst att man går hemma med sina barn när dem är nyfödda osv, det är en sak men att bara gå hemma bara för att?!
Som tur är så är inte alla lika men där tycker jag verkligen att detta är helt sjukt.
Man får tänka på dem som vill så jätte gärna jobba, men att dem inte kan pga. ett funktionshinder eller något annat som hindrar dem till att jobba.
Usch nej det märks att det inte är alla som tänker så, men det är sjukt,sjukt, SJUKT!!

Ville bara dela med mig lite utav en sak som irriterar mig något fruktansvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0