Äcklad

Mat i magarna och som vanligt så mår jag så himla illa så det inte är sant.
Illamåendet började direkt när jag höll på att baka lussekatter och värre blev det när jag skulle börja med maten.
Där finns tabletter mot illamående som man kan äta när man är gravid, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det kommer hjälpa mig ett dugg.
Får som sagt hoppas på att det försvinner förr eller senare, har jag tur så kan jag äta små portioner 2-3 gånger om dagen men illamåendet kommer direkt.
Fast maten gick hem hos både Kevin & D. :)

Lyckades inte få Kevin till att somna innan så han får i alla fall hålla sig vaken till 18.30-19.00 sen får han gärna sova. Får se om D orkar se någon film ikväll, annars så blir det att jag tittar på någon själv. Vilket jag brukar göra någon gång då & då. ;)
Oftast så tittar vi tillsammans men efter en stund så hör man en snarkande D i soffan! Haha

Nej ska se om svärföräldrarna vill komma på kaffe, hörs sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0