❤️️ 30 September

Båda barnen är på dagis och jag ska alldeles strax ta bussen till Mölndal som sagt. 
Tanken var att Emilia skulle följa med men hennes fröknar tyckte att hon kunde vara på dagis idag då hon var sjuk hela förra veckan! :)
Där finns många gånger som jag har varit negativ mot detta dagis men det har verkligen varit något speciellt då, men i sånna här lägen så är det verkligen det bästa!

När jag hade lämnat barnen så gick jag hem och tog mig en kopp kaffe och ringde svärmor för att tjöta lite, hängde upp tvätt och plockade undan m.m.
Ska ta bussen hem så jag är hemma runt 13.30 sen ska jag hämta barnen vid 14.
Är jag hemma tidigare så hinner jag dammsuga innan dem ska hämtas :)
Annars så ska vi nog gå till den stora lekplatsen så dem får leka av sig lite.

Nu kommer bussen så vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0