❤️️ 29 September

Precis lagt mig i sängen efter jag har duschat och borstat tänderna, har en snarkande son brevid mig.
Mitt knä gör ap ont och jag vet verkligen inte vad jag har gjort med det, varenda liten rörelse så värker det, antagligen gjort en konstig vridning eller något.

Har varit en fruktansvärt jobbig eftermiddag med en trotsig 4- åring och en massa bråk mellan barnen, men när barnen hade somnat så började jag att läsa om en bok jag fick av D för ett år sen eller något?
Den heter; "fem gånger mer kärlek" började läsa den när jag fick den men sen glömde jag av det så nu tänker jag banimej läsa den och hoppas på att där står lite om det jag/vi känner att vi behöver veta.

Jag har sagt det förr och säger det igen; INGEN förälder som är perfekt! 
Där finns INGEN förälder som uppfostrar sitt/sina barn rätt!
Där är ingen som ska komma och säga till mig hur jag ska uppfostra mina barn för då kommer den/dem personerna få till svar; börja ta hand om dina egna barn innan du lägger dig i hur jag uppfostrar mina..
Ja ni vet nog vart jag vill komma, men jag är rent ut sagt nyfiken om man kan ta nytta av lite saker från nu denna boken som kanske gör allting lättare?
Jag har redan hittat vissa punkter som är väldigt lärorika!

Känner nu att tröttheten kommer ikapp så det är dags för mig att säga natti natti & att vi hörs under dagen imorgon ❤️️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0