❤️️ 25 September

God morgon,

Sitter på bussen på väg till jobbet, börjar inte förrän 8 men med tanke på om jag skulle ta en senare buss så hade jag inte kommit i tid.
Så kommer vara på jobbet nästan en timme tidigare men då kan jag ta en banan och en kopp kaffe innan! 

Barnen vaknade självklart 30 minuter innan min klocka skulle ringa men det är det klassiska även när D ska jobba.
Emilia och D gick och la sig ett tag innan jag skulle åka så jag och Kevin fick lite egentid framför tvn och åt frukost tillsammans.❤️️
Det är sånna här dagar man uppskattar sitt liv extra mycket.

Idag efter jobbet så ska vi iväg och köpa en present till ett par vänner eller ja till D får jag nästan säga som fick sin efterlängtade dotter igår. :)
Annars så har vi inget inplanerat som sagt, hoppad på att Emilia är bättre idag för hon saknar nog sina kompisar på dagis.
Kevin tycker inte att det är lika roligt och gå till dagis när inte Emilia ska iväg, frågade honom om han ville vara hemma tillsammans med oss igår men det ville han inte.

Vi hörs i em när jag har slutat, jobbar till 14 så antingen hörs vi när jag är på väg hem eller ikväll. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0