❤ 18 September

God morgon,

Idag kändes det bra att gå upp tidigt tills Kevin kom efter när jag hade startat kaffekokaren, följde med honom in till sängen vilket jag aldrig skulle ha gjort!
5.40 väckte D mig så det var bara upp och göra sig i ordning men då erbjöd D sig att köra mig till jobbet för han kör ändå åt detta hållet varje dag. Tack älskling! ❤
Vi lämnade barnen tillsammans och det gick jätte bra.
Kevin sa flera gånger att det är mitt i natten och att dagis inte var öppet nu osv, älskade lilla hjärtat!

Nu sitter jag inne i rökrutan utanför sjukhuset och väntar på min kära kollega sen ska vi upp och byta om till sjukhuskläder sen drar passet igång 8-16.
Förhoppningsvis hinner jag ta en kopp kaffe innan vi börjar ;)
Annars finns där inte så mycket mer och berätta mer än att fy attans vad kallt det är ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0