❤ 4 Juli

En sen kväll idag också men har legat i sängen och sökt lite jobb.
Blir att fortsätta imorgon när Emilia vilar middag, får hoppas på att jag verkligen hittar ett direkt efter mammaledigheten tag slut vilket hade varit det bästa för allas del men mest för min, börjar krypa i kroppen och bara gå hemma men det är egentligen inte så konstigt.
Även om det är underbart att få umgås med barnen varje dag flera timmar m.m så längtar man alltid efter att få komma ut i arbetslivet. :)

Idag så ska Kevin till frisören kl 17 sen så ska jag och Denise iväg på en grej.
Måste även fixa det sista inför Kevins kalas som är i helgen men även hans sista presenter måste fixas! :)
Nästa vecka åker antagligen jag och barnen ner till Skåne igen då D fick skjuta upp sin semester i två veckor, jag känner att vi kommer ha det mycket bättre och roligare där nere än här hemma.
Men vi får se hur vi ska göra, har ingen direkt lust och sätta mig på tåget med barnen just nu med tanke på dem båda är trotsiga sen att tåget går inte till Perstorp utan det blir buss i så fall från Åstorp till Perstorp och det blir en låååång resa :/

För övrigt så mår vi bara bra och jag ber om ursäkt återigen för den dåliga uppdateringen men man hinner knappt med sig själv längre då vi har två väldigt aktiva barn ;)
Sov så gott för det ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0